Tuesday, January 3, 2012

Pak Arab angkat kereta

Assalamualaikum wbt...

Kali ini saya kongsikan video Pak Arab yang sangat kreatif dalam menghadapi keadaan yang sukar. Video ini pernah saya upload di Facebook, dan saya kongsikan sekali lagi di blog ini..

Pada petang itu, boss saya terlambat untuk menghadiri satu mesyuarat penting.Alangkah bengangnya di hati apabila sampai di tempat parking, didapati sebuah kereta Iswara Aeroback telah mengambil parkingnya.. Apa lagi, untuk mengajar org2 yg kurang ajar yg sesuka hati parking di tempat parking org lain, boss saya mengambil keputusan untuk block Iswara tersebut. Dan ini terjadi selepas stgh jam boss saya block parking tersebut..3 orang pak Arab menghampiri kereta tersebut..

Apa mereka buat?Saksikan..hehehe



Hahaha..Bijak bukan??

4 comments:

  1. Haha.. Berjinak2 la pyejal.. Nnt aku nak blaja dgn ko.. Ni saje2 jer isi masa lapang.. Saja nak share maklumat..Ko nye belog lg mantap.. ada domain sendiri tuh..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mantap sikit je. ni pun baru 3 bulan aku xplore. kalu x berkulat domain aku tu..hehe. nk belajar anytime je bro. tp tgk page kao pn boleh tahan juga..:)

    ReplyDelete