Wednesday, February 1, 2012

Customer bertuah sempena CNY - dapat offer P1 Wimax Wiggy

Assalamualaikum wbt..

Smlm dapat call dari P1 Wimax 4G, saya antara yang terpilih sebagai customer bertuah mendapat offer FREE Dongle P1 Wiggy 5.0 MBPS. Dan dalam masa sehari, saya telah menerima Wiggy tersebut melalui courier yang dihantar terus ke pejabat saya di UTM.

Pakej asal P1 Wiggy Plan

Kalau register kosong dgn P1,kena bayar RM100 register,activation fee n RM89 monthly (modem rental). Tp pihak P1 bagi saya RM89.00 RM30.00 sahaja bayar sampai bila2.. hari pertama guna sgt memuaskan hati n SANGAT laju..Bedesup perginya..Di bawah hasil speedtest yang dibuat pada hari pertama..

Kelajuan maksimum diperoleh setakat ini

Disebabkan tiada kontrak antara saya dan P1, saya boleh terminate P1 Wiggy tersebut bila-bila masa tanpa dikenakan sebarang caj. Malah sekiranya saya memulang kembali Wiggy berkenaan, saya akan mendapat rebate/diskaun sebanyak RM50.00. Strategi yang sangat bagus dari P1 terhdap customernya.

No comments:

Post a Comment