Saturday, February 26, 2011

Salam blog dari Roseamrie..

Salam Blog..

Alhamdulillah akhirnya setelah bertahun-tahun hidup bertemankan internet, barulah hari ini aku rasa untuk berBlogging sepertimana kawan-kawan aku yang lain..Ni pun mungkin disebabkan tugas aku di UTM yang memaksa aku membangunkan website jabatan aku www.utm.my/csi dan www.utm.my/undergraduate


Aku decide untuk letak roseamrie@blogspot sbb aku rasakan aku dan myrose (isteri) sentiasa bersama di mana2.. so mcm kosong pulak kalau aku letak amrieabdullah@blogspot.com jer..

So far alhamdulillah, sehingga ke hari ini, aku masih hidup bahagia bertemankan isteri dan bakal baby untuk menikmati keindahan kehidupan kurniaan dan anugerah daripada Allah s.wt..

Kepada yang singgah dan tersinggah blog aku ni, silalah follow dan inform pada kwn2 yg lain k..
InsyaAllah akan ku cuba post kan entry yang menarik yg mana aku rasa korang pun akan mengalami benda yang sama.. Hidup ini tak perlu berbirokrasi.. Just common sense.. Senang mudah dan tenang nak melakukan sesuatu..

p/s : Update 12 Dis 2011 : Nama blog ditukar kepada esmihaziq.blogspot.com

Salam..

No comments:

Post a Comment